Toimitusehdot

Asiakastiedot

Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimi, sähköpostiosoite sekä toimitusosoite. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Tilaamalla GoodWear.fi -verkkokaupasta hyväksyt alla esitetyt kaupan ehdot.

Hinnoittelu

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa 24 %. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Hinnaston hinnat eivät sisällä kuljetusta, ellei tuotteen tiedoissa toisin mainita. Toimituskulujen hinnat määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Hinnat koskevat vain GoodWear-verkkokaupan kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia. Kaikki tuote- ja hintatiedot ovat sitoumuksetta ja GoodWear-verkkokauppa varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen.

Toimitus

Toimitustavat, -ajat ja -maksut ovat voimassa Suomessa.

GoodWear-verkkokauppa tarjoaa asiakkailleen seuraavat toimitustavat:

Nouto lähimmästä toimipisteestä Matkahuollon kautta 4,90€ (maksettu lähetys)  

KAIKKI YLI 50€ TILAUKSET ILMAN TOIMITUSKULUJA! (Mikäli lopullinen tilauksesi arvo vaihdon/palautuksen jälkeen jää alle 50€ veloitamme AINA 4,90€ toimituskulun.)

Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1-3 tarkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman nopeasti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

Toimitusmaksu

Näette ostoskorissa valitsemanne toimitustavan mukaisen pakkaus- ja toimituskulun.

Palautus

Kaikilla verkkokaupan tilauksilla on 30pv vaihto-sekä palautusoikeus. Palautusaikaa on siitä kun olet tilauksen tehnyt. Palautettu tuote täytyy olla jälleenmyyntikelpoinen, ainoastaan sovitettu, ei käytetty! Vaihto tai palautus on helppoa ja vaivatonta. Pakatkaa tuote alkuperäiseen pakettiin ja kirjoittakaa paketin päälle palautustunnus: 9518015 sekä ”asiakaspalautus”. Tuote hyvitetään tai vaihdettava lähetetään, kun alkuperäinen tuote on saapunut. Hyvitys tapahtuu samalle tilille jolta lasku on maksettukin. Palauskäsittelyaika 5-21 arkipäivää siitä kun olet sen matkahuoltoon vienyt. Vaikka tilauksesi saapuu sinulle jopa seuraavaksi päiväksi tilauksesta niin meille palautukset saapuvat n. viikon viiveellä. Reagoimme kaikkiin palautuksiin välittömästi saatuamme ne. 

Huomioithan, että vain ensimmäinen palautus tai vaihto on ilmainen mikäli tilauksesi arvo jää yli 50€ vaihdon ja palautuksen jälkeen! Omavastuusi palautuksesta on aina 4,90€ mikäli lopullinen tilauksesi arvo jää alle 50€. Toisesta tai useammasta palautuksesta veloitamme normaalin toimituskulun 4,90€. 

Jos palautat tuotteita joita olet laskulla tilannut, suosittelemme siirtämään laskun eräpäivää. Täten palautuksesi ehtii saapua meille ennen eräpäivää ja vältyt muistutusmaksuilta. Saat siirrettyä eräpäivää helposti Omilla sivuillasi osoitteessa my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnan Asiakaspalveluun puh, 09-42599771 arkisin klo 9-16.

Mikäli palautettava tuote todetaan myyntikelvottomaksi, tuote palautetaan asiakkaalle. Toimituskulut lisätään myyntikelvottoman tuotteen takaisin lähetykseen.

Eläinten karvojen poistosta veloitamme erikseen. Mikäli tuotteesta löytyy esim. kissan karvoja joudumme tuotteen käyttämään puhdistamolla jotta tuote on jälleen turvallinen käyttää. Tarkistathan ennenkuin palautat =)

Kampanja- ja ALE-tuotteet

Mikäli tuote on alennuksessa ja haluat vaihtaa/palauttaa tuotteen, perimme 4,90€ toimitusmaksun. 

Väärä tuote tai rikkinäinen tuote

Ihan ensimmäisenä pyydämme anteeksi mikäli toimituksessa on tapahtunut virhe tai olet saanut viallisen tuotteen. Myymme kymmeniä tuhansia kappaleita vuosittain vaatteita ja lähetyksiä kertyy tuhansia kuukausittain. Virheitä sattuu väkisinkin ja kiitoksia etukäteen kärsivällisyydestä. Mikäli sinulle tulee virheellinen lähetys tai rikkinäinen tuote niin olethan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun jotta voimme korjata tilanteen. Tuotteillamme on 30pv täystakuu. Takuuajan ylittäessä takuu on harkinnanvarainen sillä emme saa hyvitystä tuotteista valmistajalta takuuajan jälkeen. Konepestyt tuotteet, irronneet vyölenkit eivät kuulu takuuseen.

Bonus tuotteet / OTA 3 MAKSA 2-kampanja

Mikäli tilauksen yhteydessä tilaat erikoishintaisen bonustuotteen, huomioithan että mikäli haluat vaihtaa/palauttaa alkuperäisen tilauksen, veloitamme bonustuotteen normaalin jälleenmyyntihinnan. Bonustuotetta on mahdollisuus tilata vain 1 kpl/tilaus. Mikäli haluat välttyä bonustuotteen normaalista jälleenmyyntihinnasta on bonustuote palautettava palautuksen yhteydessä takaisin verkkokauppaan. 

Ennakkomyynti 

Ajoittain verkkokaupassa on tuotteita joita markkinoidaan ennakkomyyntinä. Tämä tarkoittaa sitä että tuote ei ole sillä hetkellä varastossa mutta se toimitetaan mahdollisimman pian kun tuotetta saamme. Tuotteet joita myydään ennakkoon ovat yleisesti normaalia halutumpia jolloin tilaukset käsitellään tilausjärjestyksessä vanhimmasta tilauksesta uusimpaan. Mikäli käy niin että emme saakkaan ennakkotilaustuotetta palautamme välittömästi maksun tilaajalle. Tälläisia tilanteita voi olla valmistajan ilmoittama virheellinen saldotieto, valmistajan tuoteperuutus, valmistusvirheet sekä Force Majeure, esim. hirmumyrsky, kapina, lakko, kolari, tulipalo jne. 


Myydyimmät

Erikoistarjoukset

Info

Asiasanat

  

Anna lahjakortti